a new chapter of my life.

Hej! Hoppas att ni mår bra. Jag kom nyss hem, har träffat min älskling en liten stund. Han ska komma hem från lumpen på fredag! <3 Men det är bara ett kanske. Inget är helt säkert. Jag finns ju här för att stötta honom gällande allt, om han vill gå kvar i lumpen så finns jag såklart för honom. Men jag kan ju inte säga att det inte kommer kännas skönt att ha honom här hos mig. För det är ju just det. Skönt. Saknar honom så jävla mycket! <3


Igår var jag med honom, då han hade permission. Vi åkte in till stan och var vid nåt torn, med en jättefin trädgård. (Kommer inte ihåg namnet på stället. My bad!) Det var verkligen jätteromantiskt. Och allt det här med lumpen har vänt upp och ner på allt mellan oss, men vi båda har kommit fram till att börja om från början. Och nu känns det bättre än någonsin. Efter att ha vart där, åkte vi till slussen och myste uppe på berget.


Juste, idag åkte jag till jakobsberg med musse. Vi skulle titta på skolan. Hon går ju där, och ska börja 2an.


Nu ska jag gå. Ha det bra. Puss



Kommentarer
Postat av: Anonym

söta =)

2009-08-18 @ 23:57:28
URL: http://melleeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud va ni är söta!:D Kan inte du berätta hur ni träffades?! :)

2009-08-21 @ 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0