bloggdesign? någon?

Hej alla glada läsare! :)

Har precis ätit glassen som jag lagade alldeles själv! Det blev choklad/pistaschglass, med kaksmulor i botten! :) Jättesmarrigt! Serverade även : min mamma, min syster, farbror och hans fru! Dom älskade det.

Som ni kanske ser, så är utseendet på min blogg ganska tråkigt. Förutom innehållet dåra. :) Jag har haft lite problem med min bloggdesign. Så min fråga till er är, ifall nån kan hjälpa mig med att fixa en bra header och en fin bloggdesign? Isåfall, så kommentera det här inlägget med både namn och emailadress, så att jag kan kontakta. Endast seriösa!

Kramar på er underbara! <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

affff du e också D;



http://melleeh.blogg.se

2009-08-23 @ 16:15:49
Postat av: Jennie

sööötnos det va längesen

2009-09-01 @ 13:20:48
URL: http://jenniefrsafaei.blogg.se/
Postat av: Ulf Christer

Jag tycker Du har en SNYGG & Proffsig Blogg!!!

Jag är övertygad om att den kommer att bli ännu bättre framöver! YOU got the SPIRIT!!!

2009-09-13 @ 21:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0