För er läsare. :)

Hej igen, alla läsare! :) Hoppas att ni har det grymt!

Många frågar mig om hur jag träffade min pojkvän, så nu tänker jag berätta. <3 Det fanns en period då jag fick gå igenom jättemycket. Alldeles själv. En dag så satt jag med min syster framför datan. Hon satt inne på msn, och jag satt bredvid henne och tittade på. Så skrev hon med hennes kompis, - Arash. Hon sa då till mig att han är jättesnäll och så. Sen så skulle hon gå in i duschen, så sa hon att jag skulle ta över datan och skriva lite med honom. Och så fortsatte det så. Vi blev mer och mer intresserade utav varann, då han också hade det lite svårt. Ibland gick det till och med i överstyr att jag i smyg loggade in på syrrans msn för att skriva till honom. HAHA! :D Vi pratade med varann jättemycket, då vi blev mer som vänner i början. Men efter bara några dagar så hade vi hittat så mycket gemensamt att vi hittade känslor för varandra. Vi träffades, det var bådas bästa dag. verkligen. Vi fick till och med reda på att våra föräldrar hade bokat biljetter till iran, exakt samma dag, med samma flyg. Och exakt desamma för hemresan. Av en slump alltså. Allt gick så bra, allt kändes så tryggt. Och så fortsatte det. Nu 9 månader senare, är jag mer bunden än någonsin. Jag älskar honom, djuupt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gulligt :D

2009-08-22 @ 22:51:35
Postat av: tahmineh

Tack så mycket! :)

2009-08-23 @ 12:05:50
URL: http://taamiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0