shame on me

Hej!

Många klagar på att jag inte uppdaterat så mycket den senaste tiden. Det är sant, håller med helt och hållet. Shame on me. Men ni måste förstå att skolan börjat, och jag har även skrivit i bloggen att jag ska satsa senhårt på skolan i år. Och med tanke på att min skola ligger så långt bort, tar det 1 timme och 30 min för mig att komma hem, och jag slutar sent. Då sitter man ju hemma med läxorna. Men jag lovar att jag inte lägger undan bloggen för det. Ni måste bara förstå att skolan kommer före. Lovar att uppdatera så mycket som möjligt, när jag har tid över.

                                    Min syster fixade mina naglar så här fint! - Rosa leopard! <3 


Kolla vilka söta tofflor jag hittade! :) De ska min kille få av mig, de passar honom utmärkt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0