the voice concert

Igår kväll var vi som sagt på the voice konserten i kungsträdgården. Jag ångrar verkligen att jag åkte dit från första början. Jag åkte med suzi och min syster, först så åt vi mat på max. För mig blev det chiliburgare! :) Efter det så promenerade vi vidare till kungsan. Suzi trodde att nån "lagt" nåt i min hamburgare, för jag var på extremt flum-humör direkt efter. Jag gapskrattade verkligen åt det minsta lilla! hahah! När vi väl var framme i kungsan, så gick vi runt och kollade i ung08 tälten. pimp your wheelchair och teckenspråk var inget för oss, så vi gick och ställde oss framför scenen där folk hade övernattat, och till och med ätit mat. Och jaa det låg matrester på marken. Vi stod där i 4 jävla timmar! När det var drygt 1 timma kvar var det fullproppat med folk som puttades. Oooom dom puttades! Vi skrek att de skulle sluta puttas, och att ingen kunde komma fram ändå. När darin kom slutade jag andas, en jättesnäll kille märkte det, han kom fram till mig och kramade mig. Han ropade på vakterna. Jag hade svimmat på hans axel. stående.. De bar mig över grinden och jag fick ligga inne i sjukrummet ett tag tills jag mådde bättre igen.. Men jag fick se darin iallafall. Gud gillar mig ändå, eftersom att darin var första artisten som gick ut. :)
Puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0