tips!

Igår var jag med min älskling. Vi gymmade tillsammans en stund. Som ni vet så händer det mycket i våra liv, men vi vill inte att det ska påverka vårt förhållande på ett negativt sätt. Jag köpte geléhjärtan och ett kort där jag hade skrivit att jag älskar honom. Såklart tog han inte emot godiset. Eftersom att han inte äter. Men kortet fick han!


Jag fick ett tips av en läsare som tycker att jag ska intervjua läsare, eller att jag ska bli intervjuad. Jag tycker att det låter som en kanonidé! Så om någon är villig att intervjua/bli intervjuad så är det bara att skriva. Och tack för tipsen, det hjälper mig att bli bättre, och att skriva på ett sätt som ni gillar! <3




Kommentarer
Postat av: jennie

DU KAN INTERJUVA MIG :D:D:D:

2009-09-11 @ 12:40:12
URL: http://jennifrsafaei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0