U didn't say goodbye on a right way.

Hej bloggen! Dålig uppdatering, jag vet.. :/ Men har haft fullt upp. Och imorse var jag i Uppsala och lämnade Arash där, han är ju på lumpen nu. :/ Vi tog upptåget från väsby kl 09.45, vi hade tänkt vara en stund med varandra där, men han var tvungen att ta bussen till lumpen.

När han tog farväl, gick jag på tåget tillbaka till väsby pratandes med Suzan.. :) Actually she made my day <3
Jag pratade med henne samtidigt som jag promenerade mot centrum efter att ha gått av tåget. Gick och köpte mig en blommig klännig från Gina tricot. Efter det så gick jag och köpte blommor till mami, och en sandwich till mig själv. <3
Nu börjar min äckliga huvudvärk komma tillbaka igen.. Ska gå och ta mig en dusch.

Kramen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0