181208

Idag var det exakt ett år sedan. Ett år sedan som vi tillsammans åkte till Iran. (18/12-08)
Jag vet att det bara är jag, men jag tänker faktiskt mycket på dig. Speciellt just idag.
Jag går ett år tillbaka i mitt liv, och tänker på hur jävla underbart det var.
På hur älskad och sällsynt jag var för dig och av dig. På hur mycket jag älskade dig, som en del av mig fortfarande gör.
Minnena jagar, och hoppet bedrar. Jag orkar inte hoppas mer, för jag vet att det är så onödigt.
Du sa att man aldrig ska säga aldrig.
Men nu gör jag det, för nu har dett gått ett år. Och jag trodde att du skulle tänka på mig idag, men det har du inte. Du har förmodligen glömt den här dagen.
Idag säger jag aldrig. Aldrig mer ska jag känna så här. Aldrig mer ska jag låta mig luras. Aldrig mer ska det bli vi.
Inte ens om 20 år.
Jag satt på bussen till skolan idag, och tänkte : - att om jag kan hålla mig själv från att spana in dina sidor, om jag kan hålla mig från att tänka på dig, då är jag stark.

Nu fan ska jag bli starkare än någonsin. Med mig, och med mig själv.



För er nära vänner som känner mig tillräckligt för att ha mitt nr, så har jag bytt nr för tillfället. Har mammas nr.

Pussar



Kommentarer
Postat av: avokado

jag glömde inte heller bara så du vet :S vågade bara inte skriva förän nu

2009-12-19 @ 14:27:18
Postat av: Anonym

men jag är ändå inte lika viktig i dina ögon längre.. de vet du

2009-12-19 @ 15:45:12
URL: http://taamiis.blogg.se/
Postat av: Sara

Ibland måste ngt gå sönder för att kunna bli helt igen.. Se på det sättet, ditt hjärta kanske är brustet men det kommer att läkas, det kommer att bli helt igen och du kommer att bli starkare som person för att du lärt dig saker av det du gått igenom och lärt dig att inte hamna i de fällor du hamnat i.



Tami, vad spelar det för roll ifall du inte längre är viktig i hans ögon? Han förtjänar inte dig . och slut. Du är i alla fall viktig i mina ögon och du har massor med vänner och familj som bryr sig om dig.



LOVE

2009-12-29 @ 01:09:43
URL: http://saraliicious,blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0