2010

Jag önskar er alla ett gott nytt år! Jag hoppas att ni får ett riktigt fint år, och att ni lyckas i allting. Hopp och drömmar ger framgång, inte bara att drömma, utan att se till att drömmarna går i uppfyllelse. Se till att kämpa, så att du når mållinjen. Och om du tar i lite till med hårdhanskarna så ser du till att inte snubbla. Det är var och en själva som styr sina egna liv. Ingen annan. Du ser till att må bra, du ser till att lyckas. Låt ingen sänka dig. Om du visar att du är stark, så puttar du ner alla som försöker sänka dig. Du blir vinnaren.

Mitt nyårslöfte blir att ta varenda dag som den kommer. Jag kan blicka mig framåt lite, och luta mig åt de hållen som jag vill bli lutad åt. Men jag kommer aldrig se tillbaka på allt gammalt skit och låta det förstöra detta fina år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0