EU-rollspel

Hej alla söta läsare! Jag hoppas att ni alla mår toppen <3

Igår så hade vi EU-rollspel i skolan, vi började kl 8.30 och höll på till 16.00.
Jag hade inte så höga förväntningar inför dagen, och jag hade verkligen inte sett fram emot det alls. Men det blev faktiskt en riktigt lyckad dag, och dagen blev roligare än vad jag trodde. Det var ungefär 90 elever som hade samlats i aulan, och alla var indelade i grupper om 3-4 elever i. Jag och min grupp, hade Portugal som land. Och så skulle vi debattera, och hålla tal om vi ville. ^^
Nu ska jag iväg och fixa frukost, jag bloggar senare idag. Kram på er underbara! <3

Kommentarer
Postat av: Elika

jag kommer också ha de i skolan snart:)! ska ha Japan som land. är de svårt? :D kram

2009-12-06 @ 20:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0