happy b-day mami <3

Så  här, som på bilden ovan, har jag känt halva dagen! arrrgh! Har låst in mig i mitt rum från kl 18.00 ända tills nu!
Egentligen så är jag ganska glad eftersom att min älsklingsmamma fyller år idag. Men ändå ledsen att jag inte kunde fira henne som jag egentligen borde. För hon är den personen jag älskar mest på denna jord. Det är hon som har gjort mig till den personen jag faktiskt är idag, och det är hon som har stöttat mig igenom allting. Och då menar jag allting! Jag kunde dessvärre inte fira henne eftersom att min brors amstaff (hund) var här idag, och jag har en väldans fobi för hundar, så jag var tyvärr tvungen att sitta inne på mitt rum..
Jag älskar dig mamma, helhjärtat!
Ingen kommer kunna fylla den platsen som du har i mitt hjärta.
Grattis på födelsedagen, min ängel. Du är en ängel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0