Lussebulle

Visst skulle den här passa som en flagga! Lussebullsflaggan á la Tami!

Här hemma bakas det för fullt! Lussekatter är det som gäller. Julkänsla på hög nivå! Jag kan knappt fatta att det bara är en dag kvar. För mig är julen verkligen speciell. Inte bara för mig, utan för hela min familj. Och bara för att jag inte har svenskt ursprung, så tyder det inte på att jag inte firar som alla andra "svenskar" .

Jag anser att jag är lika mycket svensk, eftersom att jag är född här. Det är inte om mina päron vi pratar om, utan det är om mig! Vi tittar på Kalle anka, vi äter äkta svenskt julbord, och ja, vi firar julen som den borde firas. Helt underbart är det!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0