namnlös

Hej! Hur är det med er söta? Jag mår bra. Vaknade upp för en timma sen. Jag sitter och tittar på Ellen Degeneres! Jag älskar henne verkligen, haha. Hon är lite som mig faktiskt. Så jävla underhållande!
Igår så åkte jag in till stan, med min familj och så mötte vi upp Suzan där. Vi gick och åt på mongolisk restaurang, och efter det så gled vi isär från familjen och gick vårt egna håll, hihi. På bussen hem, var jag och suzi på ett hemskt fnitterhumör. Vi skrattade verkligen åt allt och inget. Kalla det vad ni vill, men vi skrattade så mycket att vi fick kramp i våra magar. Verkligen nonstop, haha! Och det sjuka var, att nästan alla på bussen hade somnat, och vi väckte de hela tiden. (A)
Jag fick jättefina presenter av min underbara Suzi, och hennes kille Sam. Doftljus, och en sån här rund "kula", som man skakar och det faller ned hjärtan i. De hade satt in en bild på mig och henne. Och på baksidan stod det : du + jag = sant. Så jävla gulligt. Love u guys! <3

Nu ska jag fortsätta titta på tv. Ta hand om er
Kramar
Taamiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0