Tamiis snygga man!

Jag ska gifta mig! Och det ska ske med denna snygging som befinner sig på bilden ovan! <3 Cam Gigandet heter han, och vi är lyckliga. Ett jättefint liv kommer vi att få. Vi kanske inte träffas så mycket, eftersom att hans kändiskarriär står i vägen, men kärlek har inga hinder! Han och jag. Bara vi. Och våra framtida ungar!

Nej nu ska jag sluta skoja med er, haha!
Cam var aktuell med Twilight, där han spelade James. Jag tycker att han är fin, och att han en grymt charmig blick! Är lite småkär, det kan jag erkänna. Men inget bröllop står i tur här inte. Vem vet vad framtiden har att erbjuda oss? Bara gud.
Ni får gotta er med detta inlägg, ända tills imorgon. Jag vet inte om jag kommer hinna med något inlägg eftersom att jag kommer åka till min mormor imorgon på morgonen och sova över. Vet inte, kanske hinner med ett inlägg eller två, innan jag går iväg!
Kramar så länge <3
Taamiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0