thoughts..

 

Tycker ni inte att livet går för fort ibland? Jag själv har fått in många personer i mitt liv den senaste tiden, och även fått ut många ur mitt liv.. Sen stannar man upp i tanken av att den tiden man jämför med, egentligen inte var för så längesedan..

Jag känner att jag tappat mig själv på vägen av min livsresa. Jag är vilse i skogen av mina känslor. Jag vill bara ta tag i tiden och få den att stanna. Åtminstone för en stund. Jag vill andas trygghet i att inte behöva stressa mer. Jag har orkaner av känslor, bra och dåliga. Så mycket känslor att jag inte längre känner de. Jag vill skrika ut mina känslor, dela ut de, släppa ut de.
Jag vill ha någon att hålla mig fast till. Fast å' andra sidan så är det alltid jag som håller fast. Så den här gången vill jag släppa, och bli fångad istället.
Jag vill andas kärlek, jag vill leva i hopp. 

Jag vill enbart ha det som förut igen..  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0