borta i 3 dagar

Hej alla! Hoppas att ni haft en riktigt skön dag. Jag sitter och tittar ut genom fönstret, det enda som syns är en massa regndroppar som snabbt faller ner. Vart kom det ifrån? Det var ju fint väder nyss.. :S
Jag har inte hunnit blogga på 3 dar, så jag ska berätta lite kort om det som hänt. :) I förrigår var jag ute med min syster på promenad, vi köpte varsin isglass och Minute maíd. :) Igår var vi ute igen, jag köpte en blå klänning från MQ, och solglasögon från H&M. Jag hade de på mig idag, med mina ybersöta leopardskor från H&M. Dom är höga, och är öppen vid tårna. :) Jag följde med min pojkvän och hans familj till Arlanda, de ska ju till Canada idag, åkte dit och sa hej då.. Usch.. Kommer sakna honom så grymt! :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0