En himla massa väntan..

Jag sitter här och väntar.. Väntar på att allt ska återvända till det goda.. På att allt ska ha en positiv effekt. Jag är medveten om att man inte alltid kan få som man vill, men när kan jag få som jag vill då? Så fort jag försöker ställa allt till rätta, och förbättra mig som person, gör jag alltid fel. Jag hinner aldrig komma fram till mållinjen, jag blir alltid avbruten av att nån puttar ner mig och springer före.. Jag har tröttnat på att bli "nedslagen" hela tiden, hur många smällar kan en person, en enda person ta egentligen? Jag försöker alltid visa folk att jag mår bra, men egentligen är det bara en bild som inte finns.. Det är bara en avspegling av nåt, som inte liknar mig..
Så hur länge till ska jag vänta? Hur länge till klarar mitt hjärta?

Bild lånad från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0