en solig dag i stan :)

Hej bloggen!
Hela förmiddagen och lite in på eftermiddagen satt jag ensam hemma hos mormor. Brorsan var hemma hos oss med Milo (hunden), och jag är ju bara så rädd som man bara kan blir för hundar!! :D Så fort han kommer så går jag hem till mormor.

Som ni vet är min morbrors 14-åriga son hos oss från frankrike, och för att ha lite kul med honom så åkte jag och familjen minus pappa till stan i fredags. :) Brorsan var också på! Fast utan Milo dåra :P Vi började dagen med lunchbuffé på Bamboo city, och sen så fortsatte vi med promenad till gallerian. De hade som ett rum fyllt med spel och aktiviteter. Fotbollsspel, rodeotjur, segway osv. :) Vi körde ett spel som jag inte kommer ihåg namnet på. (A) Och sen så traskade vi vidare.
Nu ska jag mysa lite med mamma :) Ha det finfint :) Åh juste, såg ni vinterviken idag? Såååå grym! Så längesen asså!! :D

Kram <3

             



Ni får två bonusbilder från när jag, kusin och syster åt lunch hemma hos mormor! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0