en varm sommarkväll

Tjena bloggen! ;)
igår va jag ute med min syster o min kusin, vi skulle ut o äta. :P Vi gick runt ett tag, tills vi bestämde oss för att äta på Burger king. Sen tog vi en promenad, och fortsatte sedan hemåt.
Min älskling ringde mig från Canada igår kväll, han mådde jättedåligt.. :'( Han sa att han varken hade ätit eller sovit på flera dagar för att han saknat mig, o d va anledningen till att han mådde så dåligt!! Baby.. Så sjukt underbar <3 Men inte ska du svälta dig för mig, jag finns här för dig, min andra hälft!

Idag var jag o syrran på middag hos mormor o kusin, han åker ju tillbaks till Paris imorrn. Vi gick o köpte bakelser o tog med oss dit, sen så åt vi lasagne. Riktigt mysigt! :)

D e vaaarmt, känner mig som en ko just nu! Haha!
Puss <3

 (Bild lånad från google).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0