grillchill med familjen

Hej, just nu sitter jag med syrran och tittar på "How I met your mother", hihih :) Åt middag innan dess, och nu sitter jag bara och tar det lugnt. Min älskade pojkvän var här idag till lunch, vi grillade Entrecôte med familjen, och hade det mysigt. Min bror var också här! ^^
Juste, nåt ni inte vet om mig är att jag kommer börja om gymnasiet ett år nu, innan var jag inte helt glad över beslutet, men nu känns det faktisk rätt så lugnt. Jag menar, om jag hade fortsatt på min gamla skola, skulle jag ändå aldrig ha klarat mig, jag skulle fått gå om förr eller senare. Nu får jag dessutom en chans att börja om från början, och att förändra mina betyg på ett positivt sätt. (Hoooppas!) Börjar på Järfälla Sam-gymnasium med estet som inriktning. :)

Nu ska jag läsa lite om skolan.
Pyss <3



Ni får även se bilder från min paella från igår, och toscakakan jag och syrran bakade idag. :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0