Maybe he got the swine flu!?

Jag fick nyss reda på att min älskling gått o blivit sjuk, där borta i Canada!! :( Hans kusin skrev det till mig nu, och ingen vet vad som hänt med honom, han ligger bara och gråter av lidande! Min stackars älskling.. Idag är det ju dessutom våran 8månadersdag. Inte nog med att vi är så långt ifrån, så mår han så här :( Jag har faktiskt känt på mig att nåd hade hänt honom, har drömt lite mardrömmar om honom, om att han haft svininfluensa o så vidare o så vidare.. ! Tänk om det är det som hänt, tänk om han har svininfluensa!! NEEJ! Det får inte händer, då dör jag! Älskar honom så! <3

 Ta inte min älskling, lilla lilla svin.. Jag ber dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0