stadsvandring

Idag var jag i stan med min syster. Vi promenerade till gamla stan, kollade runt lite, köpte varsin glass, sen så skulle vi ta t-banan tillbaka till centralen, men syster vägrade.. (as usual). Hon sa att hon visste en närmare väg, men hon tog oss tydligen till slussen -.- sen så säger hon att jag ska lugna ner mig, att hon kan vägen, sen så befinner vi oss helt plötsligt i globen.. -____-
Jag vart så irriterad att jag kletade henne i glass, hahaha :D
Till slut tvingade jag henne att åka t-bana.Sen kolla vi runt lite i affärena, efter det åt vi kebab, och lite mer promenad, och efter typ 2timmars promenerande tog vi tåget tillbaka hem..
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0