6 månadersfirande

I torsdags blev det 6 månader mellan mig och min pojkvän! :) Ett halv år! :) :)
Det skulle absolut firas, så vi gjorde det igår kväll genom att vi åkte till restaurang Dionysos på bondegatan.

Det var min drömnatt. :) Den finaste natten på länge. Allt blev över det jag hade föreställt mig, så romantiskt och så glädjefyllt. <3
Först så träffades vi, och skulle ta t-banan till Medborgarplatsen, men så kloka som vi är", så åkte vi två stationer för långt, alltså Gullmarsplan.
Sen så skulle vi då åka tillbaka två stationer för att hamna rätt, men då tog vi tåget mot hagsätra, och åkte till globen istället. -.- Haha!
Men efter ett tags snurrande, så hittade vi iallafall till den finfina restaurangen.
Vi åt, hade det mysigt och pratade. Jag fick tårar. hihi :)
Sen så fick jag presenten jag hade önskat mig, - Playboy martiniglas. Så grymt heta! :)

Sen så lämnade han hem mig, och missade tåget för det. :( Så han var tvungen att ta taxi hem till sig.. Förlåt baby! :(

Men nu måste jag gå och städa, för ikväll blir det Eurovision 2009 med älsklingen! Myyys :)
Puss<3


Kommentarer
Postat av: Coconut

Calamarin ser jättegod ut (a)

2009-05-19 @ 09:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0