degat hela dan' -.-

Hej alla glada! :) <3
Lite fakta om mig dåra :
Namn : Tahmineh, kallas Tamii.
Ålder : 17 år
Bor : Väsby
Pluggar till : att bli designer
vart då? : Textila gymnasiet, inne i Stockholm.
Är intresserad av : konst, konst och Mera koooonst! ;)
Gör på fritiden : umgås med kompisar, shoppar, målar och skriver låttexter.

Jag är ny här på blogg.se, så jag behöver lite hjälp. Jag hajjar inte allting. :$
Hur fixar man profilbild, så att den syns ist för "taamiis"?
Lite krångligt är det ju inte" :)

Igår var det öppet hus på skolan :) Alla 93:or, som hade valt textila gymnasiet som 1:a, 2:a eller 3:ehandsval, hade blivit inbjudna på modevisning som hölls av tvåorna. Dom hade sjukt fina kläder, och jag hoppas verkligen att jag blir som de. Minst sagt :)
Var där med pojkvännen min såklart. :) Puss <3

jag och älsklingen min <3

Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: Tack så mycket! :D



Hmm, för att lägga till en sådan bild så behöver du kunskap inom photoshop för att designa en snygg bild och även kunskap inom html-kodning, för att få upp bilden där den ska vara. :) Sedan lägger du upp den via kontrollpanelen på din blogg.



Kram! :D

2009-05-11 @ 00:20:57
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0