följande fortsättning..

Efter att jag hade varit med min kära pojkvän, smsade jag syrran och frågade vart hon var. :) Hon var med en kille som jag inte känner :/ Han ville träffa mig av en skum anledning :S Men jag ville inte, och syrran försökte ta med honom till mig när jag var i station, haha och av panik sprang jag och gömde mig bakom en enorm blå lastbil. :D :$ Så typiskt mig alltså! :D
Syrran var ju bara tvungen att säga : Du kan komma fram nu, jag är ensam. -.-
Vi åkte till Stan, och gick till Mio. (kissade) :)
Sedan skulle vi åka till Slussen och ta djurgårdsfärjan, på vägen dit träffade vi på Rey.
Vi var på flumhumör, så av någon konstig anledning hamnade vi på båten. (?) Vi åkte till Grönan, gick av där, och åkte tillbaka med en fullproppad buss. Sen hela vägen hem igen. Så jävla onödigt! -.-
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0