trötthet + mario = spiik

Just nu sitter jag på datorkunskapen, och spelar mario :D
kuul, tkr jag :) Jag orkar ändå inte lyssna på lärarens ord, får inte in nånting.. Lyssnar bara med ena örat.
Är så jävla trött, att jag försöker göra allt för att hålla mig vaken nu. Därför sysselsätter jag mej med mario :)

Jag tycker jättesynd om min pojkvän, fick höra att han tappade sin plånbok igår kväll och att hans busskort, bankkort, matkort, och gymkort var i. Han var verkligen ledsen när jag pratade med hnm.
Älskar dig grymt mycket! <3

Nu ska jag fortsätta med spelandet. Överflöd asså.
Bloggar senare, Promise. :) Puss


Kommentarer
Postat av: Arashii

Jag älskar dig med bejb !! :D

2009-05-14 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0