091104

Hej! Hur är det med er?
Själv är det lugnt. Sitter med min syster nu, och lyssnar på lite avslappnad musik. Skönt att bara ta det lugnt!
Jag var på en kortare shoppingrunda efter skolan, då min plånbok fick betala för två plagg åtminstone. Det fick bli en röd rutig skjorta, och ett par ljusblå leggings!
Det känns som att mina pusselbitar äntligen börjar falla på plats nu, skolan går bättre än vanligt, och jag känner mig omringad av folk som faktiskt bryr sig om mig <3 Tack för allt!
Jag fick ett hyfsat bra betyg på mitt italienska prov idag, då hela min familj ringde och var överlyckliga, haha! :')
Närvaron är på topp, och att göra min familj stolta ger mig en varm och skön känsla inombords, som får mig att prestera bättre. Jag har saknat den känslan.. Jag ska bli en bättre människa, det ska jag!

Imorgon blir det snöblandat regn! buuu! :(
Kramar på er underbara
Det här är namnskylten på mig och Michael! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0