091116

Hej alla!
Jag hoppas att ni alla haft en fin morgon. Själv är man lite sådär halvtrött/halvvaken. Haha!
Jag sitter i skolans bibliotek och väntar på att matten ska börja om en timme..
Igår gjorde jag faktiskt ingenting, INGENTING! Det var nog min segaste dag hittils. Jag klev upp på morgonen, skippade frukosten. Åt lunch lite senare med mamma, mormor och min syster. Sen så gick jag till mitt rum och lyssnade på min nya skiva som jag bränt. (persisk dansmusik! haha) Jag gick runt i huset flera gånger, in och ut genom varenda rum haha. Sen så lagade jag mat för familjen och mig. Det blev pasta, med kycklingfilé och chevré/creme fraiche. Yum!

Efter maten gick jag och lyssnade på ännu mer musik, duschade, sov och vakna. HAHA!
Jag babblar här i 180, men skriver ingenting om det kassa vädret! Kolla ut genom fönstret! ser ni?? Regn!
Vad har hänt med solen? Det gråa vädret övervinner solen hela tiden. Solen lyser inte så starkt längre. Den bränner inte mer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0