091117



















Hej!

Just nu sitter jag i biblioteket igen. Min svenska lektion slutade för ungefär 40 min sen, så nu har jag håltimme i drygt 1 och en halvtimme.
Jag gick till läkaren om en sak, som behövdes ta tag i. Men de flesta vet ju att jag enbart har otur i mitt liv. haha. När jag gick dit så gav de mig en tid, till imorgon istället.. Aja.

Min syster började praktisera igår, på BR leksaker. Hihi, det var så gulligt när jag skulle hämta upp henne. Hon var så trött och utmattad. Sweetie!

Jag har egentligen ingenting att skriva om just nu, jag kommer antaglien att slänga in ett nytt inlägg senare, med tanke på min "inte" så långa håltimme. Haha.

Puss på er, ha det bra

Om ni undrar så står det TAMI (på chinesiska), vilket är mitt smeknamn. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0