091125

Halloj!
Jag mår lite bättre idag. Jag är fortfarande lite snuvig, varm och har halsont, men det är bättre än i helgen iallafall. Skönt det.
Idag har varit en helt vanlig dag för mig. Jag vaknade och åkte till skolan, hade lektioner. Sen efter skolan så åkte jag en sväng till kista centrum med min dunderbara systeryster! ^^
De hade premiär. Shit vad de har byggt om. Fint vart det. Butiker som : Friis & company, next, åhléns new yorker, monki och mango har öppnat. Next gillar jag, de har fina accesoarer där, och god-doftande parfymer. Jag tror butiken är från England. För jag var inne i den butiken i London.

På vägen hem köpte vi över ett halvt kg godis! haha
Nu måste jag kila iväg, plugget anropar. Har en skriftlig redovisning om Portugals religion, så nu blir det : skriva, skriva, skriva!



Ha det fint sötnosar <3 kramis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0