ben & jerry's yyuuum!

Hej! Hur mår ni?
Själv mår jag faktiskt jättebra! Har inte mått så här bra på länge! :)
Skolan går faktiskt jättebra, och NEJ, jag kommer inte bli nån jävla sopgumma om 40 år, haha! Jag ska visa vad jag kan, jag ska ta hela världen med mina paintingskills ;) haha, så duktig är jag inte än, men övning ger färdighet! Jag kommer inte vara som någon som säger sig ska bli polis efter gymnasiet, sen när gymnasiet är förbi kan man inte ens ta sig in på högskola.. Sånt trams är inte för mig, jag är duktig!
Jag fick även en kommentar idag, som verkligen värmde mitt hjärta! Jag är Ben & Jerry's kossan, haha kossan är så jävla söt. Plus att världens goaste glass, kommer från den söta kossan. Kan man bli gladare? Nej! Tack du tjejen, som sa att jag är en ben & jerry kossa, haha! <3
Det söta är att hon och hennes tjejkompisar satt i en timme och försökte komma på vilket gulligt smeknamn de skulle sätta på gulliga mig, och så kom de på det här! Jag är glad, ofc, det är en ära. Men hoppades verkligen på nåt bättre, som cookie dough eller chocolate fudge brownie eller nåt! ;)
Aja, nu ska jag lämna över datan till min kära syster som så förväntansfullt sitter och väntar, haha!
Pussar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0