n0. 5 parfumes

Hej alla söta!
Just nu är jag mitt uppe i en bild jag håller på att måla. Det var mammas önskan, hon ville att jag skulle måla en bild till henne, så jag gör det nu! Slänger upp en bild när den är klar.
Nånting jag verkligen älskar, är goda dofter. Jag bara älskar parfymer!
Jag ska nu avslöja mina fem absoluta favoritdofter! Are u ready?!
Escada into the blue - en doft jag bara älskar, den luktar fräscht, och ger en sommarkänsla <3
Ralph Lauren, cool - Det här är en typisk tjejig doft, den luktar sött, och blommigt <3
Vera Wang, princess - Det här är min favoritdoft, den luktar så underbart! Testa den, doften får dig att känna dig som en prinsessa! <3
Guerlain, Insolence - Den här luktar lite mer kvinnligt, men ändå är den en favorit, med sin violestrakt. underbar <3
Chanel, coco - Den här doften har varit en favorit sedan många år tillbaka, den luktar mer "chict"! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0