Suuz gästbloggar!

Tämii har inget att skriva, hon verkar inte komma på något och jag tycker att hon borde uppdatera mer! Skärpning idiota!
Igår va det en sjuk dag, iaf när det gäller oss två och Idol.. Har inte garvat så mycket för ett sånt tråkigt program. Asså programet är inte tråkigt, låtarna är bra och aritsterna med.. UTOM Calle.. go home boy!
Reza har en riktigt riktigt grym röst men igår fattade jag inte ett skit av vad hon sjöng om, innan har jag tyckt att hennes engelska är bra.. men igår? hahaha vi garvade non stop, men vi garvar för nästan allt så ta inte illa upp :)

Tääm somnade feeett tidigt och jag satt uppe och snackade i lur med min lilla älskling samtidigt som jag kollade på Linkin Park.. Händer inte ofta men vad ska man säga, ibland är det skönt att lyssna på dom när humöret är konstigt. Ni kanske tänker: Hur fan somnar man med Linkin Park på?
Hon somnar till allt.. Neej skoja hon somna med sin mp4 i öronen, samtidigt som hon gjorde lite ljud i sömnen :D (HAHAHA) Jag och min älskling hade lite kul när vi hörde henne, men som tur är märkte hon inget.

Jag skriver mer sen kanske, hon är fett sur nu (A)

Puss puss  /  Suuz



Old but gold


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0