taamiis syn på andra människor

Ni som läser min blogg lite då och då, vet säkert vad som kretsar runt mitt liv. Ni vet inte allt, men en stor del vet ni iallafall. Ni vet hur mina vardagar ser ut på ett ungefär. Nu vill jag att ni vet lite om hur jag är som person, och hur jag tänker.

Nuförtiden är våran kära bloggvärld omringad av en massa fjortistjejer som enbart provocerar i sina bloggar. Visst, det är deras liv. Jag klagar absolut inte på hur de är, men jag menar att en blogg är egentligen något fint. Det ska vara som en dagbok, där man skriver om sina dagar, som senare om några år blir till minnen. Man ska se tillbaka och sväva av sin ungdom. Jag tror inte att någon skulle vilja vara 50 bast och gå tillbaka i sin lilla blogg och inse att man var en person, man egentligen inte var.
Är det inte så? Är det inte så att många bloggare/bloggerskor, (inte alla) inte vågar vara sig själva, för att de är rädda att få mindre läsare? Tvärtom ska det vara! Det är så synd egentligen, för att man hör ju hur fina människor det egentligen är som gömmer sig bakom maskerna. Varför? Varför skulle ens någon med fin personlighet, vilja förändra sig till ett falskt monster som "är emot" allt och alla?

De provocerar även genom att skriva dåliga saker om andra bloggare. Jag personligen, skulle aldrig nämna någon i min blogg, om inte det är något bra jag skriver om personen dvs. Jag skulle aldrig skriva något dumt. Som ni vet så har jag ju nämnt en bloggare, och en bloggerska. - Foki, och Antoni (Beloni). Men det är för att de är så geniala. Bådas bloggar är bloggar mina ögon är fastklistrade framför. Jag känner igen mig själv i de, och det är det som är så himla fantastiskt.

Det här var lite om mina tankar. Jag hoppas att ingen tog illa upp..
Puss på er alla





Jag och sis <3 såna där öronmuffar har även jag! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0