091022

Hej!

Just nu sitter jag och tittar på Mammas pojkar, med min syster.
Jag har inte bloggat på länge, förlåt men jag har inte haft tid. Jag har haft 4 prov under veckan, då jag skrev klart det sista idag. Pust*

Förövrigt mår jag okej. Jag saknar s'.

I skolan har vi fått göra våra egna namnskyltar på photoshop. Jag ville få min att se lite rockig ut, men även lite tjejig. Så här ser den ut :


Min lärare tyckte dock inte om den, så jag var tvungen att göra en ny. Jag tänkte på min ängel Michael Jackson. Så jag har gjort en bild på mig och honom, som en hyllning. <3



Kommentarer
Postat av: emma

Kikar in=)

2009-10-31 @ 16:22:59
URL: http://emmatjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0