long time, no see

Hej bloggen!

Long time, no see. Igår var jag med en väldigt kär person till mig. Vi skulle prata ut, men träffen blev inte så lång. Vi skulle bara ta en kaffe, men jag var jädran sugen på BEN & JERRY'S! haha, inte likt mig va?
Så vi möttes i gamla stan, och promenerade till ben & jerry's glassbar. Jag skulle köpa glass, medans idioten skulle köpa en kaffe på 7eleven, haha! Men idioten köpte ju inget så jag fick sitta och äta min lilla glass helt ensam.. Illa!

Baked Alaska och Chocolate Fudge Brownie blev smakerna! yum yuum yuuum säger jag bara!
Idag blir det tjejkväll hemma hos mig, Elika kommer hit! Fast kommer sakna en till person här hemma hos mig.
I miss you..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0