ursäkta mitt utbrott

Hejsan kära blogg!

Imorse gick jag upp runt 8.30. Jag sov faktiskt tidigt för första gången igår natt, jag sov 22.30 (!)

Precis innan det här inlägget fick jag ett väldigt jobbigt telefonsamtal av en person jag ska börja undvika från och med nu. Jag har verkligen gjort allting som står i min makt för att den här personen ska må bra, jag har tagit reda på sanningen om personens s.k älskare.. Jag har gjort allt för att visa min kärlek och respekt, men det räcker väl inte. Eller? Vissa personer uppskattar det mer eller mindre. Det är upp till var och en. Men lite respekt skulle väl inte vara för mycket att ta i? Nu säger personen att jag vill veta ALLTING?? Vad fan tror du din blinda jävel?! Jag vill ju veta, för hur ska jag annars hjälpa? Du kommer och vänder dig till mig när du har problem , sen så säger du så här? Jag blir så jävla förbannad! (Ursäkta mitt utbrott!) Men seriöst! Äh, nu orkar jag verkligen inte lägga ner mitt humör på dig mer. Du har redan dödat min själ.. Fattar inte att jag nästan dog för en så banal människa som dig. Du är fan tragisk.. Jag vill nog aldrig mer höra mer. Gå och ha ett bra liv, och jag hoppas sååå in i helvete att du blir sårad nu, så att DU, du själv ska komma och be om förlåtelse för att du betedde dig så här mot mig. Och då kommer jag vara så stark och vända ryggen mot dig. Precis så som du gjorde mot mig!

Tillbaka till verkligheten. Jag skulle köpa leoparduggsen i onsdags, men jag kom på att man inte kan ha på sig de med allting, så jag köpte ett par korta söta uggs istället. Jag hade de på mig igår med mörkblåa jeansleggings, ljusblå franströja och jeansjacka! Lovely, lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0