090908

Tjenixen!

Hoppas att alla har det bra! <3 Idag har jag vart i skolan, och haft ungefär 3 timmars håltimma. Var i kista centrum med Neda då. Hon skulle köpa lite sminkgrejer, och så hade vi ändå ingenting annat göra så länge. Vi försökte ödsla bort tiden genom att gå till biblioteket och sitta och prata om skolan och så, men det funkade inte så bra, så det slutade med ett kista-besök ändå, haha!

Nu går ju min älsklingssåpa, glamour på tv, som jag då sitter och tittar på med lillsyrran. Samtidigt som jag skriver.
Och ikväll blir det ju säsongstart för IDOOOOL 2009! Glöm inte! <3

Älskling jag vet att du läser det här nu.. Gör det inte. För min skull! <3 (och då menar jag inte att han ska sluta läsa min blogg, utan nåt annat)..

Vi hörs.. Kramar på er söta <3



Så här såg jag ut idag då, hade en svart tunika från gina tricot, och en rosa stickad halsduk..
Köpte även ett par lösögonfransar igår, som jag hade på mig idag. Men missta mig inte, inte såna där som synns jättemycket, utan en variant som ser ganska äkta ut. ^^ Med tanke på att mascaran en viss Suzi rekommenderade inte fungerade så bra på mina fransar, så var jag ju tvungen -.- Haha <3

Kommentarer
Postat av: al fadji

jag vet inte hur jag ska göra längre :S jag var fett nära igår du såg sj

2009-09-13 @ 11:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0