about 090911

Mina föräldrars kompisar har köpt en restaurang i norrviken, och igår kväll skulle det firas på plats med champagne, mat och sällskap!
Det var runt 200 personer där, riktigt mys.. Var på jakt efter ett par paljettleggings från H&M, gick runt på stan hela dagen efter de. Men till min otur var de slutsålda ÖVERALLT! Tillslut hittade jag ett endaste par, då jag till min lycka grabbade tag i en av dessa, och gick bort till provrummet och testade. Gissa vad? De var alldeles för stora.. -.-

De här kläderna köpte jag inför kvällen. En leopardmönstrad tröja från gina tricot, och även ett par leggings därifrån. En naglack fick även plånboken betala för.

 

Så här såg jag ut ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0