cheatin'

Hej. Hur mår ni?
Själv så är det väl okej, jag klarar mig. Jag skulle åka luftballong med Arash, men det gick inte idag heller för att det var blåsigt. -.-

Jag känner en tjej, hon var tillsammans med hennes kille i ungefär ett år, och de hade verkligen delat allting tillsammans. De fick kärlekshistorierna att bli verkliga, de delade sina hjärtan med varandra, och framför allt, så delade de lyckan genom deras ögon. Men en dag, en grå dag gick han och träffade en annan tjej. Han var otrogen mot henne, och han var tvungen att lämna henne för att han skämdes så över det han gjort. Nu är tjejen tvungen att gå runt med sorg i hjärtat, och en massa tankar i huvudet som om hon gjort fel? Varför allt var tvunget att vändas så här? Varför killen omvandlats till ett djur, från att ha varit världens finaste ängel? Allt rätt blev fel, varför?
Hur ska jag hjälpa henne att må bra igen? Kommer det någonsin att få henne att läka på något sätt? Ska jag prata med killen, vad ska jag göra om han inte vill prata med mig då? Jag dööör..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0