...

Jag har aldrig känt så här. Jag har aldrig känt mig så här sviken, och så här maktlös. Allt på grund av det dumma misstaget du gjorde. Hur fan kunde du? Och sen helt plötsligt skita i allt annat, för att du inte kan? Du kallade mig "schizo" för några dagar sen, men vem fan är det som lever dubbelliv?
Det brukar vara så att en stark person, vill göra en svag person ännu svagare. I det här fallet, så tog du mer på mina krafter.
Men det är bara för nu, du och alla andra kommer få se hur bra jag kommer klara mig.. För någon dag, nån vacker dag, kommer du tänka på allting, allt vi delat. Du kanske till och med stöter på just det här som jag fick stöta på, och då, då är det försent..
Den dagen ska jag ta styrkan i mina händer, och byta liv med dig igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0