I L C


- Jag älskar hur din smak sätter sig på min tunga, och blandas med mitt saliv. Du ger mig färgsprakande explosioner, alla dina färger går ihop, rött, gult och grönt. I ett år har jag saknat dig, och idag, just idag fann jag dig igen. Du är så uppfriskande och så underbar. Du sveper iväg mig, ibland är du sur, ibland är du söt. Och ibland är du faktiskt både och. Tack för denna dag.

Och nej, det här var INTE om någon person. Haribo, syrliga nappar var namnet, haha! Där blev ni allt lurade!
Jag har inte ätit godis på jättelänge, så haribo passade en dag som denna. ^^

Min bror fyller år idag, så han, hans flickvän och hunden kommer hit idag, det blir tacokväll! Grattis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0