Jobbig dag..

Hej.. Jag har "verkligen" haft en kanondag idag alltså? Haha! Dagen börjar med att jag stiger upp kl. 06.00, för att hinna med bussen som då skulle åka 07.47, låg då och snoozade ända tills 06.24. Missade då direktbussen till jakan, så jag var tvungen att ta bussen till väsby stn, byta till tåg mot helenelund, för att sen ta bussen till jakan därifrån. I väntan på bussen träffade jag då på någon jag verkligen inte ville träffa. Men så blev det iallfall..
En viss tjej gav mig enorm huvudvärk i skolan, så jag var helt off hela dagen. Och sen så är det äckel-kyckling-soppa till lunch. Inte nog med allt det här, så får jag reda på att de ändrat just mitt och två andra tjejer i klassens scheman. Vi börjar nämligen 08.20 på tisdagar då vi egentligen har sovmorgon till 11.30, och då kommer vi sammanlagt att ha 4 timmars håltimme på tisdagar.. Och att vi ÄVEN börjar den tiden på fredagar.. Great! Vilken toppendag. Kan det bli bättre?

Vi hade tårta hemm iallfall. Haha :P
Nu ska jag försöka lugna ner mig lite, tror jag ska krypa ner under täcket och titta på någon mysig film! ^^

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0