ritat av mig

Tjenis bloggen och alla mina läsare! :)

Jag utlåvade ju en bild på nallen jag ritade i skolan, så ni ska nu få se bilden. Men när jag tog bilden så var jag dock inte klar. Magen och tassarna är kvar. Så ni får se en halv-klar nalle, haha hur coolt är inte det?
Ni får även en bild på köpet. Nämligen en anfang. Medeltida skrifter bestod utav anfanger. En anfang är att man skriver sin första bokstav mitt i en ruta, ganska stort så där. Bokstaven måste vara medeltida. Sen så ska man med bild förklara, hur man är som person t ex. I vårt fall, skulle vi modernisera anfangerna lite.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Ulf Christer

Kul med anfanger, snyggt jobbat!!! ;)

2009-09-13 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0