2 DAYS LEFT! ADORE!

Halloj! Låg uppdatering, jag vet. Jag har varit fullt upptagen med skolan, och åt att springa iväg och handla en massa grejer som jag ska ha med mig till PARIS.
I övermorgon så åker jag iväg, och då kanske ni undrar vem som kommer hålla bloggen uppdaterad under tiden. Svaret till den frågan, får bli - min syster. Hon kommer att blogga genom min blogg, och så kommer jag väl att slänga upp lite inlägg då och då, från Paris.
I tisdags var jag i stan och träffade min bror och hans flickvän Annica. Det var riktigt mysigt. Jag gick till Bolero och mötte dom. Där hade dom suttit och väntat på mig jättelänge! Jag fick min FIIIINA present där. En D&G klocka! Jag tror det är min finaste ägodel just nu! Så jävla fin den är. Jag trodde aldrig att man skulle kunna förälska sig i saker! Men jag är kär.
Nu ska jag iväg och packa. Åh..

Min vackra klocka! <3



Min syster, med Paris i bakgrunden. Eiffeltornets andra våning. Snart befinner jag mig där! Lyckoskutt!

LOVE, TAAMIIS

Kommentarer
Postat av: Kathy

Fin blogg du har :D

2010-04-02 @ 21:30:22
URL: http://kitilita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0