day 1 in paris

Jag var jättenervös hela dagen, för att jag inte hade träffat min kusin och hennes mamma på skitlänge, + att jag är flygrädd. Men det gick iallafall. Jag landade på Charles de Gaulle, en kvart tidigare än beräknat, men det tog fan 25 min för baggagen att komma. Så där stod jag helt själv och väntade på mitt baggage. Jag hade tur att mitt baggage kom ut tidigast. När jag gick mot utgången stod mina två morbröder där, med enas dotter som är 19, och den andras son som fyllde 15 den dagen. Jag hade helt glömt bort det, så jag tackar gud för arlandas taxfree butik. Där köpte jag en present till honom, och två toni & guy conditoners till mig själv. Sen gick jag till Starbucks och köpte en strawberry milkshake. När jag kom hem till min morbror som bor på Paris 16th, en av paris kändaste gator, så firades min kusses födelsedag med middag, tårta, champagne och vin.
Det var typ det, myspys. Imorgon bloggar jag mer om vad som hände dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0