Deep meditation

Halloj ! :)
Idag åkte jag, mami och grandma nena in till stan för att hitta den perfekta klänningen men hittade inte det jag var ute efter, ett stort - ...
Hur som helst.. jag har även mediterat idag. Och nu kanske de flesta undrar varför.. jo det är nämligen så att jag har varit mycket stressad under den senaste tiden, har känt att det är en stor tyngd på mina axlar som jag var tvungen att få bort. Meditation är utmärkt om man är mycket stressad som mig eller vill bygga upp sitt självförtroende (då menar jag inte att man är mobbad eller nåt utan det kan bero på att man inte tror att man är bra på något, då gör meditation dig starkare ) Och visste ni att ca 20 minuters meditation motsvarar flera timmars sömn ? Så jag ska börja meditera varje dag.Jag har hållt på med meditation och yoga sedan 1 år tillbaka och tro mig det är så hima SKÖNT ! :) rekomenderar verkligen er att pröva.
Idag kom min bror tillbaks från Paris så han ska sova här ikväll.
Juste, jag pratade med tami idag och hon har det kul där borta.. Imorgon ska hon åka på saffari så hon är väldigt glad, men jag saknar henne så himla mycket :( 5 days left boo ! <3
Nu ska jag gå på dejt med sängen :) hihi
ni får ha det så bra
God natt <3
/ love termeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0