helloes from paris!

halloj! det ar tamis har. sorry for hur uselt jag skriver just nu, men jag anvander min kusins lite krangliga dator. jag och hon kom nyss hem fran en shoppingrunda, da jag b la kopte med mig en jattefin vaska so, jag inte kunde slita ogonen ifran! den var lite dyr, men men det fick bli som det blev. (psst! Termeh, om du laser detta sa stannar detta mellan dig och mig tills vidare :)) ) igar var det 20 graders varme har i Paris, solglajjorna fick haka pa. jag var och akte batobus, det ar en turistbat som aker forbi paris alla mojliga turiststallen. man kunde ga av vart man ville, och sen ga pa nasta bat, da jag valde att ga av vid louvre.
nar jag kommer hem till sverige berattar jag mer om min resa, med garanterat manga bilder!!

bisous sùede (puss sverige)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0