Termeh Gästbloggar :)

Hallå där ! :) Jag kan börja med att meddela att Tami är framme nu och hon mår toppen.
Som ni kanske vet så är det jag (Tamis syster) som ska hålla bloggen uppdaterad under den tiden hon är utomlands. Jag kan presentera mig lite kort så ni vet lite om mig och så..
Termeh heter jag men alla kallar mig Termika. Jag har spelat keyboard i ungefär 6 år. Min största dröm är att bli en designer. Jag ÄR social även om vissa tycker att jag inte är det, det beror oftast på att jag är blyg.
Jag har en mycket nära relation med Tami, för några år sedan så visste folk inte ens att vi var syskon utan de trodde att vi var bästa vänner bara. oh and by the way, jag älskar saker som får mig att skratta som komedi... :)
That's all i gotta say for now, ni får ha en fortsatt trevlig dag! Och ett tips, stanna hemma, det snöar ju för guds skull :(
Puss puss ! / Termika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0