tired

Heeeeeeeeeejsvejs!

Jag sitter i köket, med laptopen medans mammas persiska musik hörs typ över hela huset. Fett söt mami jag har! Jag ska äta henne snart, när hon pratat klart i telefon, HAHA!
Jag kom nyss hem, var i skolan. Det var faktiskt en skön dag. Imorse skulle jag vakna kl 5.30, för att ta bussen 7.17, men jag låg och snoozade till 6.40! När jag tittade på min mobilklocka, hoppade jag upp ur sängen, fixade mig snabbt till attan, och SPRANG till bussen. Verkligen sprang. Har aldrig fixat mig så snabbt. Och vet ni vad? JAG HANN! Score! Det var soligt typ hela dagen, men nu regnar det. Det finns ett team på facebook, om att Sverige kan ha alla årstiders väder under en och samma dag, och det är fan sannt! Ena stunden är det blåsigt, sen blir det lite sol, sen regnar det, och dagen avslutas med snö! Och t ex när det är sol i jakan, är det regn i väsby. Man vet inte ens vad man ska ta på sig för att de ska vara både varmt och lite svalt.
Aja nu ska jag vara med min mamma, och hjälpa henne lite med hennes facebook som knasat till sig lite. Vi hörs!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0